Sunday 24 February 2013

L.I oh L.I..Hepi Hepi Hepi

Sejak dlu lg cita2 aku mau jd PenguatKuasa Kastam...Semangat aku berkobar2 lg bila menjejakkan kaki ke Pejabat Kastam..

Minggu pertama aku ditempatkan di Unit Kewangan dan Perakauanan...aku belajar wat tuntutan.kira gaji kakitagn..dll lain2..satu ikatan persahabatan terjalin disitu..smpe kini msih brhubung..peramah smuanye...

Kemudian aku ditukarkan ke Unit Penguatkuasaan..
Dah hampir sebulan aku di Unit Penguatkuasaan..mcm2 aku belajar dari mereka..bukan senang ..mcm2 tanggungjawat ad..mcm2 kes,mcm2 ragam..mmg cukup mencabar la...aku semnagat nak tau walaupun kdg2 penat x terkate..hehehehe

Majikan aku kate nanti dah setel smua urusan pejabat dia akan mbawa aku JOIN operasi mereka..wahhhh teruja aku beb..xsabar xsabar xsabar.....


Doakan aku berjaya k!!!

InsyaAllah akan datang aku jejak kaki sebagai Anggota yang sah..AMIN....






No comments:

Post a Comment