Sunday 5 May 2013

Warkah untuk Kekasih....





Di Saat Kali Pertama Aku Berjumpa Dengan Mu..Kita Hanya Kawan..HAHA cukup lucu..
Kite knl saat kita sama2 ahli dalam satu persatuan…Kita sering berempat kemana saja….
Kite sering berhubung melalui sms,kdg2 kalu cuti sem kau akan menelefonku..aku pada ms itu sdikit pun tidak menghargai semua itu,aku sering memperlekehkan kamu..tapi kamu hanya diam dan masih bersama aku…kau mmg baik…

Dalam perkenalan kita, Kau sering menasihatiku seperti adikmu sndri pok pek pok pek..ini xbleh,itu xbleh..pendek kate kau ni caring la….Lama-kelama2an layanan mu itu telah buatkan  aku jatuh cinta dengan kebaikan mu itu…Aku sayang sgt2 padamu…
Hubungan kita makin rapat seolah2 seperti belangkas..Kini kite tidak lg berempat tp berdua ke mana saja kita pergi..
..aku tidak pernah kisah silam mu atau siapa kamu yang sebenarnya  kerna aku mencintai mu sepenuh hatiku..bukan sebab rupa, dan sebagainya..mengapakah kamu tidak faham keadaan ku….aku hanya mahukan kamu bukan orang lain…MANA mungkin aku bisa terima orang lain selain dari mu….
Memang aku penah critakan aku inginkan lelaki yang ensem, kaya,tinggi (Materialistik) tapi itu ms kita brkwn..aku sengaja sb tuk menjauhkn diri ku pd lelaki dr hidupku..aku tidak percaya pada lelaki sb aku penah kecewa dlu namun Pabila aku brjumpa dengan kamu,persepsi aku berubah..aku buka mata,buka hatiku untuk menerima dan ingin bercinta lagi…aku bahagia….
Tapi bila aku seyes dengan  hubungan..kamu hanya mementingkan kerjaya mu..Ye,btol untuk masa depan..kau menggunakan kisah silam mu sebagai alasan..aku tau aku tak layak untuk mu maka aku membuat keputusan untuk pergi meninggalkan kamu..Untuk membuatkan kamu sedar akan kewujudan ku dalam hidupmu..Biarkanlah takdir temukan kita lagi..Sekerap mana pom kita berpisah tetap bertemu..maka itulah jodoh namanya…
Memang ak ni bekem,panas baran, amarah dan kdg2 suke meng’kondem2’ kan sesiapa…tapi itu hanya luaranku..In sha Allah aku dengar nasihat itu….Thanks.tanpa sedar  begitu banyak kelemahanku…


Semoga kau bahagia, ak harap keputusan kita buat untuk berpisah ad hikmah di sebaliknya…

Terdampar Kenangan,
Hancurlah sebuah Impian,
Yang kini tinggal hanayalah namamu seorang…..


No comments:

Post a Comment