Monday 15 July 2013

Cita-cita dan Cinta

Cita2???
yep cita-cita adalah merupakan impian,hasrat, keinginan kita dlm mencapai sesuatu...itulah 'cita-cita' mengikut kefahaman aku...


MANAKALA

Cinta??
Cinta merupakan rasa yang indah bagi seseorang apabila dilamun cinta..hehe..Im Falling In Love...Cinta banyak jenis..
Ada cinta monyet..Cinta Abadi..Cinta Allah S.W.T, Cinta sesama makhluk..Cinta Muka Buku..eh silap2..mcm tu lah byk jnis cinta kite leh olahkan..Dan CINTA ni adlah anugerah yg tulus bg mereka yg merasainya..Jangan sesekali mencemarkannya dgn perkara2 x baik..huhuhu


Aku sebenarnye minat dalam bidang korporat dan peragaan (model) .Aku mmg suke berhadapan dgn org ramai.Suka bertukar pendapat. Suke membuat kerja2 amal dan kerja2 yang berunsurkan Integriti ..

 hehe ..Gambar Contoh...
Baju KEparat..eh baju Korporat

Bidadari Dunia..kihkih

Dalam Bidang peragaan,
aku suka bergaya,sukakan fesyen, aku suke bnde2 cantik, aku sukekan accessory..suke kasut yg banyak..koleksi baju yg banyak..aku boros orgnye..hehehehe..Barang2 aku xde la branded sngat.. se dua tu ada la..aku suke yg simple je murah dan berkualiti ..asal matching yg bijak ..yg muroh pom leh nmpak mahal..yedOp??
yg penting yakin dgn diri sendiri.... Holah....

Nantikan episod seterusnye.....

No comments:

Post a Comment