Tuesday 16 July 2013

La Tah Zan..(Jangan Bersedih)


Setiap manusia mungkin pernah merasai kesedihan...kekecewaan....kepiluan...keperitan dan sebagainya....
Kalau diingatkan kembali mmg sakit hati..
Dari segi pengalaman aku sendiri..aku perit sebenarnye tuk bercinta kembali namun....
Jika kite fikir dari sudut lain andai itu sudah takdir terima lah hati terbuka..
" mung cakap senang r..hok rase jer tau pedih ea.....!!!"
mule2 sape leh trm..lame2 aku okai jer..bak kate org pengalaman itu mengajarkan kite agar lebih dewasa..Right..????
Tapi, percaya lah Allah lS.W.T lebih tahu pe yg terbaik tuk kite ..dari baby lg dah tertulis sape Jodoh kite....

Berdoa+ usaha = tawakal..

pe kaitan lop??haha mkne sakni kate..kite tumpukan hok ane lu penting..bg hok msih single mcm aku nim ( single ke and available ) baik tumpu pd kejayaan n berbakti pd oram tue lg baik...xyah la buang masa duk kenang org yg x sudi...



Nasihat tuk aku dan yg lain.....

No comments:

Post a Comment