Sunday 21 July 2013

Siapakah aku sebenarnye..????

sape aku sebenarnye??? aku pom xtau..haha

Al-Kisahnye..
dlu mase kecik2 ak minat gler cite Power Rangers...sampelah aku nop jadi seorang anggota polis.... aku msuk kadet polis smpe tingkatan 5..mcm2 aku lalui dgn kadet..kawad, khemah mmg menyeronokkan..aku suke sangat...

Bila sambung belajor ( DIPLOMA Kewangan Dan Perbankan) minat aku beralih ,aku nOp jd manager bank..hehehe..sepanjang aku belajor 3 thn tuh..aku belajo kir3, kewangan, perbankan Islam n mcm2..mmg teruja saat tuh.....
3thn ms aku di kolej, aku join kelab seni dan tarian..aku jOin kelab, aku menari, buat show sana sni..then smpe la aku terjebak nge bidang Modeling..(ikut rakan2 je tgk) last2 minat tuh dtg..smpelah aku msuk pertandingan fesyen Muslimah anjuran Kelab Seni Dan Kebudayaan KTB..mmg rezeki aku aku menyandang tempat ke-2..heheheh ..satu kolej pangil aku model..koya kejab...haha

Actually, ak mmg sukekan bende2 cantik nim..aku sukekan accessory..aku suke matchingkan pakaian2 aku...hehe juz satu jer ak xsuke..AKU XSUKE MAKE-UP ..tlun la..aku pling benci bende2 alah nim...mengOtorkan muke aku jer..hehehe

Then Bila aku further stadi (IJAZAH -Sarjana Muda Pengurusan Maritim) minat aku lebih cenderung ke arah korporat..erm..AGAIN..!! pengaruh persekitaran aku mengubah pendirian aku...hahahah

Dan Kini aku hanya mampu berdoa dan berusaha tuk capai kejayaan...Doakan aku ye rakan2 sekalian...

No comments:

Post a Comment